вторник, 10 август 2010 г.

Моя Дани,

прочетох последните публикации в блога ти и някак.. изпитвам онова чувство, че съм безумно далече.. отново.
Иска ми се да знам какво не е наред.. а знаеш ли, когато говорихме сутринта, струва ми се, ти се оплаквах от вятъра.
Знам, че нямам право да те моля за това, но.. не бъди самотна. Ох.. аз съм най-ужасната най-добра приятелка евър.. :s
Съжалявам, че не съм наоколо..
Ти н е с и н и ч и я ! Каквото и да тревожи, screw it. :-))
Обичам те много.. ^^

Твоя: Аз.

1 sound:

люляк™ каза...

you just made me cry, you, idiot ;d

и откъде го намери тоя интернет, бе, знаеш ли каква изненада беше ;d
а пък странното е, че оня ден като излизахме с гошо си купих червен дневник и пиша усилено в него и тия дни АЗ писах как съм била ужасна най-добра приятелка покрай теб последните няколко месеца.
i guess, и двете сме пълни с някакви съмнения относно себе си и тъпите си качества и още по-тъпите си недостатъци и за теб поне съм убедена, че не обръщаш достатъчно голямо внимание на първите, а се съсредоточаваш нездравословно много върху вторите, което важи и за мен всъщност, та исках да кажа, целта на живота ми е да те накарам да се съсредоточиш само върху първите неща, защото заслужават да бъдат показани на всичко живо по планетата, а и аз и останалата част от света дори не виждаме вторите.

because i love you, you, idiot.

п.п. а сега отивам да правя сладко от къпини. ^^

Публикуване на коментар