четвъртък, 29 април 2010 г.




















На Ради
честит рожден ден, twin (:

принце мой, помогни ми, смени си адреса.
телефонният номер смени си. веднага!
аз не съм тъй желаната руса принцеса,
и да знаеш, пантофката много ми стяга.
стига приказки, принце, уморих се от роли.
уморих се да бягам в полунощ всяка вечер.
имам нужда за малко със теб да говоря,
без да бъда във балната рокля облечена.
да ти кажа, че, принце, (ти навярно си знаеш..) -
ти бе моята приказка - първа и вечна.
и какво, че навярно ти днес и нехаеш
и че вече сме толкова тъжно - далечни?
да ти кажа, че цели два века, заключена,
теб сънувах, мой принце.. аз бях твоята роза.
аз отдавна те чаках - точно теб - да се случиш
и да счупиш оковите в сивата проза.


но какво, че си тръгвам, щом после се връщам..
и какво, че пантофката много ми стяга..
днес ме няма. а утре отново е същото.
не разбрах ли - не мога от теб да избягам.

29 април 10
22:08

моята бу, чиито думи помагат винаги.
/дани/

Благодаря за съобщението по време на химията. беше малко хубаво бягство.
тенкс за осмиците и десетките (sun).
благодаря и за това по математика: you've turned into the prettiest girl i've ever seen, happy birthday sweet sixteen.
дами и господа, това е най-добрата ми приятелка. позволявам ви да завиждате. днес съм зла. (sun)

twin: чувствам се на 16. отново.
едно кликване, neil sedaka и вече съм година назад.
така че, слушай го и ти сега!! много!! за да може след време, както аз сега, да си пускаш тая песен и да се сещаш за тоя ден. ^^ after all.. не всеки ден човек става на sweet 16 ;p

моя сладка красива вече-не-толкова-малка близначке, пожелавам ти, отново, много готини осмици ;d 8 > 10 пък :d

пожелавам ти хората, най-вече баща ти :D (най-смешно ми е, когато той ни бърка ;d) да си мислят, че аз съм ти и ти си аз, защото стават ЗАБАВНИ ситуации. и май не съм ти казвала, но ми става супер мило, когато ни бъркат, и никога няма да мога да повярвам, защото ти си толкова по-хубава от мен и се чувствам все едно е станала някаква грешка като те помислят за мен или обратното :d мила симпатична грешка :D

пожелавам ти да продължаваме цял живот да измисляме умни неща като връх на света, пешо сметалото, ТОЙ Е ВЪЗВИШЕН! и т.н. ;d
и да не тъжиш много, когато завърша и две години ще трябва да се оправяш без мен! аз ще тъжа достатъчно и за двете ;d
и благодаря, че си кротката и милата от нас двете, но ми казваш, че обичаш, че аз не се притеснявам да кажа на хората всичко в очите, защото иначе сега щеше да те е страх да дойдеш при нашия випуск. а сега нашия випуск ги е страх да ти кажат нещо грубо, защото после аз.. *показва зъби и нокти*

пожелавам ти да бъдеш едно много Добро Типче. да бъдеш Добра в Професията си на Типче. и все пак понякога да играеш и ролята на нещастника, де, но то само понякога и само за разнообразие. но тогава и аз ще съм нещастника и ще си нещастникавеем заедно.

и да станеш най-откачения и готин психолог, да бъдеш като славов, без брадата, да подскачаш като нинджа, когато ти звънне телефонът и да носиш тениски на рок банди. ;d

и, добре, де.. ще ти спестя мъките да ходиш след нас с асен с нормални дрехи на бала.. няма да го карам да облича розова риза и вратовръзка..
;(

пожелавам ти да пребориш физиката!


if I should smile with sweet surprise,
it's just that you've grown up before my very eyes.
you've turned into the prettiest girl, i've ever seen.
happy birThday, sweet sixteen.

обичам те, dude. you're my best friend, poor you. still.... you're great at it. love you. (sun)

0 sound:

Публикуване на коментар