вторник, 27 април 2010 г.


















"ти не си моят иван на петкова с мъжете..
все тая, нали си ми влязъл под кожата.
не съм М. - да ме оплетеш в морски въжета.
наши единствени да сме - можем ли?
да загърбиш за малко предишните си любови
(не ме моли за същото - предишни няма).
ти не си яворов, та да ти крия отровата.
аз не съм лора - револверите са измама.
след теб светът едва ли ще свърши,
нито след мен ще пропадне земята.
катрин в мен е на ръба на прекършването -
в теб, хийтклиф, достатъчно се премятах.
е, на висоцки си далеч от таланта, още,
но само повикай - ще бъда марина влади -
и аз като нея, да ти спасявам нощите.
какво, че навярно съм прекалено млада?
че не съм нито красива, нито толкова луда,
както зелда - по теб да си пропилея здравето.
не сме фицджералдови - толкова влюбени.
а ти да си скот - съвсем нямаш правото.

нататък.. нататък ги знаеш историите.
приказки - предостатъчно сме прочели.
нито аз, нито ти сме от тия герои.
съвсем автентични сме.

искам те целия."

- Дани <3333

http://lilacpoetry.blogspot.com/

0 sound:

Публикуване на коментар