четвъртък, 7 януари 2010 г.


Нали знаете как всички малки неща имат значение за всичко и всеки. Дори да са тривиални, като думите и специални, като мечтите. Прекрасни като усмивките и музиката. Поучаващи, като книгите. Важни, объркани и чувстващи, като хората..
Аз си мислех за думите.. как всъщност нямат смисъл, когато са босоноги.. как им трябва чифт обувки с връзки от представи и значения. За музиката, за непрекъснатия поток от звуци.. за мечтите и за хората, които вярват в тях. За цялата иделна прекрасност на детския свят.

dandelion.

2 sound:

люляк™ каза...

о йеааа. мога да пиша коментааар! чувствам се освободена и все едно са ми върнали въздуха, когато да ми върнали правото да си отварям устата ;d

много хубаво пишеш, бест френдке.
особено ми хареса

'Аз си мислех за думите.. как всъщност нямат смисъл, когато са босоноги.. как им трябва чифт обувки с връзки от представи и значения. '

айде, цунки-по-муцунки и ми виж последния пост в блога.

drifter каза...

аз обичам да си свободна.. feels good to know it. мерси. love u. {}

Публикуване на коментар